Váš nákupní košík

0 položek

za 0,- Kč

Novinky e-mailem

Novinky

DOVOLENÁ

13.8.2017 | Ve dnech 17.-25.8.2017 máme plánovanou dovolenou. Vaše objednávky budeme vyřizovat po tomto termínu. Omlouváme se za případné komplikace.


Nová kolekce SIGG 2017 Dětské lahvičky

15.2.2017 | Nové dětské lahvičky SIGG opět s novými motivy. Pro letošní rok v objemu 0,4 l a 0,6 l. Nová kolekce dětských lahví SIGG .


Inventury

3.1.2017 | Z důvodu probíhajících inventur, u našich dodavatelů, se objednávky na zboží, které nemáme skladem, pozdrží o týden. Děkujeme za pochopení.


Dodání do VÁNOC

14.12.2016 | Vážení zákazníci, u zboží, které nemáme skladem a u produktů, kde uvádíme dodání od 3 dnů a více, již negarantujeme dodání do Vánoc. Děkujeme za pochopení.


BAMIX Pohlreich Selection

4.10.2016 | Zdeněk Pohlreich: „Vyrobeno ve Švýcarsku. V kvalitě, která se stala synonymem spolehlivosti a výkonu. Všechny mé kuchyně používají mixéry Bamix už řadu let. Když se rozhodnete...


Archiv novinek >>

Partneři Swissworld.cz

Reklamace

Reklamace vad dodaného zboží

Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí/rozbalení, v každém případě před jeho prvním použitím.

Reklamace se vztahuje na závady způsobené vadou materiálu, popřípadě výrobní vadou.

Reklamaci nám, prosím, oznamte emailem (info@swissworld.cz). Reklamované zboží poté zašlete na naši adresu Kapka servis s.r.o., poštovní přihrádka č. 18, Říčanská 197, 252 43 Průhonice s písemným vyjádřením o reklamaci. Náklady na zaslání nese zákazník. Zajistěte vždy řádný obal, předejdete tím případnému dalšímu poškození při dopravě.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet dnem převzetí zásilky s reklamovaným zbožím naším pracovníkem z rukou dopravce.

K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Zásilka rovněž musí obsahovat písemný popis reklamované závady doplněný podpisem zákazníka. Nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace.

Reklamace škod vzniklých při dopravě

Při převzetí zboží je zákazník povinen dodané zboží prohlédnout.

V případě zjištění nedostatků, resp. poškození zboží, které bylo způsobeno při dopravě doporučujeme sepsat s dopravcem (Česká pošta nebo přepravní firma) písemné prohlášení o zjištěných závadách. Zboží v takovém případě můžete odmítnout převzít.

O případných zjištěných závadách nás, prosím, do 3 dnů od data dodávky písemně informujte. Zpráva od vás nám umožní zlepšit dopravní služby eventuálním přechodem k jinému dopravci.